Wednesday, June 27, 2012

'So Good' a.k.a KFC

Assalamualaikum...

Semalam dya lunch dengan Kym makan KFC di Batu Pahat Mall..ayam upin ipin..-_-*ada resepi baru.tue yang cepat-cepat pergi makan.sedap tau !yang penting crispy panas2.Lagi pun dya dah lama tak makan ayam francais ini.Kalau goreng di rumah pun tak sama.Kalau mak dengar ini compom majuk.mesti dah tak nak ajar mengaji hihihihi.Kene belajar masak lagi nih..hrmm..

nampak tak???ice lemon tea my faverat drink T_T

nyum2..nyum..
Resepi baru KFC Flaming Crunch produk KFC yang diperap dengan rempah Szechan (maaf iyer dya tak tahu makna tue..google sendiri tau ) bersalut emping jagung rangup.Series sedap.kalah maggi berapi.Menu baru ini mesti korang suka bagi yang penggemar makan pedas mesti nak kan sesuatu yang baru.kan?kan?

KFC menawarkan Flaming Crunch Snack Plate Combo $11.50 dan Flaming Crunch Dinner Plate Combo adalah $14.95.Semua orang mampu menikmati.harga berpatutan.sungguh sedap sampai menjilat jari.^_^

Cakap-Cakap : cam nak return makan ayam ini lah..rasa tak puas jek !!!


Terima kasih sudi baca !!!

4 comments:

  1. x pernah cuba lagi menu baru ni..sedap ek? nak cuba la hujung minggu ni!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sdp liza..abis dya mkn.2 ketul licin -_0

      Delete
  2. sedap tak? nak cubalaaa..mlm ni jugak pegi..hehehe

    ReplyDelete