Monday, October 22, 2012

Harga rokok naik 20 sen berkuat kuasa hari ini...

Assalamualaikum♥♥

harge rokok pun naik..hrmmmm !!! pas ni pe plak yang naik kan?kan?
British American Tobacco Malaysia (BAT Malaysia) mengumumkan peningkatan 20 sen kepada harga semua rokoknya mulai hari ini.

"Kami dimaklumkan secara rasmi oleh Kastam Diraja Malaysia pada Khamis, 18 Oktober 2012, tentang kenaikan yang dimandatkan dalam harga luar kilang rokok-rokok kami antara 26 peratus hingga 58 peratus berkuat kuasa Jumaat, 19 Oktober 2012.

"Berikutan itu, cukai eksais dan jualan telah dinaikkan," kata Pengarah Urusan BAT Malaysia, William Toh, dalam satu kenyataan.

BAT Malaysia adalah sebahagian daripada kumpulan British American Tobacco yang merupakan kumpulan syarikat tembakau antarabangsa terbesar dunia.

Cakap-cakap : orang ramai tetap membeli rokok di kedai semalam walaupun harganya semakin mahal..!!!

Terima kasih sudi baca !!

13 comments:

  1. mhl camna pun org ttp bli n hsp rokok kn? hurmm -.-'

    ReplyDelete
  2. akak rasa kalu letak harga sebatang rm10 pun ttp ada yg beli dik, sbb nyer bile dh jenis yg perokok tegar rsa tak blh hidup kalu tak dpt isap rokok heheeh

    ReplyDelete
  3. orang yang berduit suka rokok..sebab makin mahal makin banyak depa hisap..heheeee

    ReplyDelete
  4. walaupun naik harga tetap jugak diorang beli...ade diorang kisah kan...betul tak???

    ReplyDelete
  5. eh ape name awak kat fb ye. sory sgt sebab mmg x approve sgt :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Irama n lagu x bole dipisahkn...iyer dak??

      Delete
  7. harga naik pun, tetap gak perokok beli...mcm hubby deqla..haihh..ssh la nk suroh dia benti...hukhuk

    ReplyDelete