Tuesday, July 14, 2015

Servis Kereta Nak Raya??Jom pergi kedai Melayu

Assalamualaikum.
Nak jadi kan cerita aku tak terfikir nak ke sini.Ada problem kereta baru lah singgah ke sini.Hari tue repair lampu kereta aku yang bawah tue.Tukar mentol dengan lampu sekali baru lah selamat nak berjalan hari raya nanti kan.Keselematan tue penting tau kawan-kawan !
Bila ingat Kak Mardiah nih baru lah tinggg!!! Mesti Kak Mardiah bole repairkan lampu aku nih.Kak Mardiah nih pomen serba boleh tau.Bab kerja meman cekap kak Mardiah nih.Semua kerja bengkel pas je lah kat dia compom siap rapi kereta korang.Aku tabikk springg dekat Kak Mardiah nih.Dia keje kat sini pun lama.


Sekejap je siap kerja Kak Mardiah nih.Tabikkkk sekali lagik !!!!


Tuan punye blog.Ibu Amai.


Ini lah kereta yang banyak berjasa pada aku.Sekejap je dah 8 tahun kita bersama susah dan senang.Terima kasih awak tak banyak ragam sepanjang kita bersama.Sayang awak !!

Orang sekitar Batu Pahat yang belum servis kereta boleh kunjungi kedai Bumiputra nih tau !!
Ada 3 cawangan yang berhampiran :-
1) SNR Bumiputera Air Cond Services and Accessories
No. 3, Susur Jalan Kluang,
Pusat Perniagaan Parit Raja,
86400 Parit Raja, Batu Pahat,
Johor Darul Takzim. 
Tel: 07-4546122 

2) Parit Raja, Batu Pahat, Johor(2)
SNR Bumiputera Air Cond Services and Accessories
64A, Jalan Besar Parit Raja, 
86400 Parit Raja,
Batu Pahat,
Johor Darul Takzim.

3) Taman Maju, Batu Pahat Johor
SNR Bumiputera Air Cond Services and Accessories
No. 17, 18, Jalan Maju, 
Taman Maju,
83000 Batu Pahat,
Johor Darul Takzim. 
Tel: 07-4381979 

3 comments:

  1. haruslah support pniaga Islam kita kan...

    Salam Aidilfitri
    Maaf Zahir & Batin

    ReplyDelete
  2. Baguslah ada bengkel kereta melayu. :D

    ReplyDelete