Wednesday, July 22, 2015

Raya Pertama

Assalamualaikum.

Korang raya macam mana tahun nih, mesti besh kan?Aku macam biasa lah waktu pagi raya pertama kelam kabut sikit.Mana nak siapkan Amai, mandikan lagi.Huuhhh berkejaran pagi-pagi raya.Baju melayu laki aku butang baju, samping mesti kena siap bergosok pagi tue.Senang sikit laki aku nak pergi masjid.

Korang layan jela gambar kami di hari raya pertama hari tue..



Bertiga.



Bersama kecintaanku.Suamiku.


Janggal rasanya gambar berdua begini.Hahahahahahhaha



Ibu dan Amai.


Baru sorang dah gaya cam nih.Kalau 2 3 orang keluar pengsan ibu nakkk oiiii.Macam mane ibu nak OOTD raya dengan awak Amai.Hihihihihi.


Pilihan colour raya tahun ini Dusty Pink @ Pink Belacan.Tak terpikir pun aku nak pakai colour ini.Itu pun sebab laki aku dapat kain free hari tue.Kelab Cycling yang bagi kepada setiap ahli.Jimat sikit duit aku.Prepare baju aku dengan Amai je.Aku memang suka yang simple lagi-lagi ada anak kecil nak didukung.

Aku suka design jubah aku kali nih.Pandai akak tailor tue match kan baju aku.Cantik !!



Bersama keluarga kecil saya :)



Raya tahun ke - 2 bersama Amai.Tahun lepas Amai masih merangkak lagi tahun nih dah nak masuk 2 tahun pun anak dara ibu nih.Alhamdulilah.


Selamat Hari Raya Semua !!!


Terima kasih sudi baca !!! 

No comments:

Post a Comment