Friday, July 3, 2015

Sambal Hitam Pahang Pembuka Selera !

Assalamualaikum.

Kalau bulan puasa nih tekak macam-macam dok teringin nak makan.Nampak orang post tue nak tue, orang post resepi nih aku pun nak mencuba.Sedap belakang cerita.Yang penting buat sendiri.baru puas makan hati.Kepuasan teserlah gitu.

Hari tue ramai orang post dekat Facebook dengan Group pasal sambal hitam makan bersahur alahaiii sedapnya.Tu lah viral sambal hitam dah semakin berleluasa.Kalau ada yang ada buah belimbing bole lah buat sendiri.

Padahal sambal nih dah bermusim lama nya.Aku je yang ketinggalan zaman.Bila kawan kawan rekeman cakap sedap sambal hitam tu aku pun order lah dengan sorang minah nih dekat Instagram.Dapat nombor terus watssup minah tue aku order 500g sekali.Puas hati.Tak rugi postage aku order sikit-sikit kan.

Pertama kali aku makan terus suka.Jatuh hati kooo.Terus nobatkan dalam my fav setiap hari.Rasa sambal hitam nih masin,masam pedas sikit.Paling sedap makan dengan bubur.Sure korang makan bertambah-tambah.Lagi lah makan masa bersahur berselera betul makan tambah nasi 2 pinggan pun tak perasaan tau !!


Berminat korang bole lah follow instagram minah tue tau !!!


Nasi putih panas-panas makan dengan sambal hitam telur dadar terserlah selera korang nanti tau !!

SEDAP betul aku tak tipu !!! Terbaikkk sambal nih.


Selamat Berbuka Puasa kawan-kawan.


Terrima kasih sudi baca !!!!

No comments:

Post a Comment