Wednesday, July 1, 2015

BB Cream Seqy Beauty Paling Besh !!!

Assalamualaikum.

Alhamdulilah akhirnya aku jumpa jugak BB Cream yang bersesuaian dengan kulit aku.Korang tahu tak apa dia BB Cream SEQY BEAUTY tue?Dia lebih kurang macam foundation jugak.Cuma foundation tue bila apply dekat muka rasa tebal berinci-inci rasanya.

Tapi yang BB Cream dari Seqy Beauty nih teksturnya lembut dan ringan bila apply di muka.Bila nak solat basuh pun senang tak leceh pun.

Bila sapuan BB Cream nih besh aku dah runtinkan menggunakan setiap pagi untuk ke opis.Lagipun aku tak suka make up yang tebal cukup lah dengan hanya melindungi kulit dengan solekan yang nipis dan natural ringkas ke opis  dan memadai bagi aku.

Dengan penggunaan yang konsisten aku bole rasakan perubahan pada kulit aku.Aku juga rekemekan bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat atau masalah kulit muka bole lah menggunakan BB Cream 
SEQY BEAUTY nih supaya nampak muka lebih berseri.

Waktu pagi kulit aku nampak super glowwing dan flowless kan.Aku tak sapu bedak arab pun.Hanya dua picit BB Cream cukup untuk satu muka yang aku besar nih.



Aku pilih code Natural.Mula-mula pakai aku rasa macam berminyak tapi beberapa saat cream tue akan meresap dalam kulit dan match dengan kulit kita.Tu yang paling besh bab resapan tue kan.



Botol dia pun comel sangat.Senang dan mudah aku sumbat dalam beg.



Setiap pagi hanya apply BB Cream Seqy Beauty dengan lip tint saja tau !!


Serius tak menyesal aku beli BB Cream nih,Siapa tak nak cantik di pagi raya nanti kan??

Fungsi dan Kelebihan BB Cream:

*Sesuai untuk semua kulit
*Menutupi cela di muka
*Sebagai bedak asas
*Lebih ringan dari foundation
*Sebagai essential krim, menutrisi kulit, menegang dan menghaluskan kulit
*Melindungi kulit dari sinaran UV yang boleh menyebabkan bintik hitam muncul di wajah (SPF 30+)
*Memperbaiki masalah kulit dan melindungi kulit dari bahan-bahan kimia berbahaya
*Wajah tidak berminyak sepanjang hari
*Berfungis melawan sinar Violet dan pencemaran udara sehingga menjadikan kulit tetap sihat
*Melambatkan penuaan
*Tekstur yang ringan dan sesuai untuk orang Asia

Ingredients :

Aqua Cream
Beeswax
Cety Alcohol
Octyl Methoxycinnamate
Dimenthicone
Caprylic/Capric Triglyceride
Propylene Glycol
Titanium Dioxide
Iron Oxides
Sodium Chloride
Phenoxyethanol

Kepada sesiapa yang berminat bole lah hubungi whatsApp / Tel

Puan Ceera 012-338 8457

Yang penting produk nih  Halal keluaran Bumiputra wokey !!Next time aku nak try Sakura Mask pulak okay !


Terima kasih sudi baca !!



No comments:

Post a Comment