Thursday, April 30, 2015

Bye-Bye Lynda

Assalamualaikum.

Hari ini last aku lunch bersama kawan baik opis aku iaitu Lynda.Sedih sangat tau.Lynda dah nak tamatkan perkhidmatan dia kerja dekat syarikat ini.Jangan tak sangka Lynda akan memegang jawatan pegawai tau.Alhamdulilah dapat minah ini kerja kerajaan.Apa pun tahniah untuk awak Lynda.

Sepanjang aku kenal dengan minah nih tak pernah sekali pun bergadoh tarik muka.Kitaorang kerja semua fefeling happy semacam tau.Kerja banyak melambak tapi still steady.Empat tahun jugak aku kenal minah ini.Kerja sangat bagus Lynda nih.Cukup masa semua report hantar kat meja bos.Belum pernah sekali aku dengar orang komplain pasal kerja dia.Haaaah , yang pentin Lynda bukan suka nyanyam ketupat okay !!

Kitaorang belanja awak makan mee claypot hari ini.Aku rasa banyak-banyak tempat mee claypot ini area Batu Pahat ini dekat BP Mall Pacific paling sedap dan nyumehhhhhh dekat sini tau !


Kenangan bersama Lynda aku kusimpan sampai bila-bila.Sorang-sorang kawan aku dapat kerja goverment.Bila lah sampai turn aku pulak ini?


Sebleum makan ambil gambar dulu iyer.Kenangan ini.Pas nih entah bila lah dapat jumpa awak Lynda.


Masing-masing muka tahan kelaparan.Rina punya order lambat pulak sampai.


Mee Claypot terbaik RM6.50 siap telur.Okay !Nikmat bila pekena time hujan.Ngam lah tu kan.Hihihi.


Bismillah...


Lepas makan bole pulak diorang ini order waffle dengan popcorn.Aku tak beli pun sebab tak bole nak masuk.Penuh dahhhhh.


Nampak sangat kegemukan aku setelah melantak mee claypot.Seriusly aku memang dah gemuk pun.Berapa kg tak moo lah tulis.Malu lahhh.Hihihihi.Tapi sejak bersalin kan Amai ini badan aku macam dipam-pam susah sangat nak kuruih.Makan portion sedikit masih berat tak turun.Insyallah sebelum raya aku mesti dapat target kg yan aku nak ok !!!Korang doakan lah iyer.


Me dan Lynda.Gemuk lah mummy Amai ini kan.Hrmmmmmmmmmmm 




Terima kasih sudi baca !!!

No comments:

Post a Comment