Thursday, April 9, 2015

Bil Air NO GST

Assalamualaikum.

Lunch tadi ikut kawan opis aku pergi makan dekat Sri Gading.Lepas makan kawan opis aku nak pos barang.Secara kebetulan aku pulak memang nak bayar bil air rumah.Sekali dapat bil tertunggak dua bulan.Aku settlekan terus.Senang.

Jenis aku pulak tak suka kumpul jumlah banyak-banyak ini.Biar jumlah sedikit sejuk sikit mata aku nih nak melihatnya.

Emm.lihat no GST okay untuk pembayaran bil air okay!! Hanya berdaftar untuk charge pembayaran lain rasanya.

TAPI yang ini sudah dikenakan GST 0.60sen.Aku pun baru hari ini beli topup setelah sekian lama tak bertopup.Sekali beli haaah kawww ambik charge 0.60sen.

Hrmmm macam lah tu lah nak call sana sini.Guna duit sendiri lagi lah kena charge.Nasib dunia dah canggih sikit ada wechat, line, whatsApp,wifi boleh jimat dan jimat.Hihihihi.


Nak tengok pulak pas nih apa yang aku beli dikenakan charge GST.Hrmmmmmmmmmmmm.

Terima kasih sudi baca !!!

2 comments:

  1. salam
    singgah sebentar,,
    sekarang ni semua kena GST,, waimah keluar duit dari bank pun dikenakan GST,, hurmmm selamat ber'GST lah ye hihihi,,

    ReplyDelete