Wednesday, January 23, 2013

Dinner sempena besday Bonda.

♥♥Assalamualaikum♥♥♥

Hari minggu yang lalu..dya dah sepakat satu famili nak celebrate besday bonda..Adik beradik dya ramai tau uollss..9 orang tuee...Alhamdulilah..seperti yang dirancangkan berjalan dengan baik nya..Adik beradik Dya semua nya ada..Wajib semua kena ada..Untuk BONDA..mesti kena abaikan memilih warong Kelantan Sik di Taman Senggarang..Dya dah book 30person makan malam masa tue..Dya order ikan siakap stim,ikan siakap tiga rasa,telo dadar,sayur capcai,udang masak sambal dan kerabu sotong..uhhh !! banyak tak??Semua sekali 5 set..abis tau kitaorang makan malam tue..Al-maklum lah..hujan..pewot lapa sangat..Siang Dya memang dah tak makan ..sebab malam nak makan besar.. :)


pekena teh tarik dulu..lama tak minum.. -,,-

bos memang kene ada kat sebelah.. :)


bonda happy kata nya malam tue.. :)


huhuhuh..makan kenyangg..sedap !

sayang bonda.. :)


semuanya kekenyangan nak perabiskan..

my sister.. lep u oullss

kenyang..perlu tunjuk peace..
Cakap-cakap : seronok malam tue..sebab dapat kumpul sama2..windu kat situasi zaman bujang2.. :(
 
 
Terima kasih sudi baca !!!
 

13 comments:

  1. wah 9 orang. meriahnya.. hehe. tambah2 kalau sume dah bekerluarga. haa.. time raya mcm kenduri. hehe.

    Tahniah buat bonda dyaa.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh semua dh kwin kak..meriah sgt klu kumpul ramai2 ..tq wish ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Lgpn bkn selalu dpt kumpul sama..time de event je

      Delete
  3. bestkan bila kumpul ramai-ramai..awak macam sy la adik beradik ramai..saya 10 orang, tapi sorang dah meninggal..

    ReplyDelete
  4. mau bonda tak hepi kan...sebab kesemua anak dia ada...
    untung bonda...
    hepi besday bonda

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Mngerat kn ilatul rahim sesama kite kn kak

      Delete
  6. ramainya adik beradik ada 9 org..msti meriah..

    ReplyDelete
  7. waaaaa ramainyeeeee adik beradik dya . balik raya mesti kepoh kan lagi lagi kalau yg dah kawin ada anak . bestttnyeeee . kite 3 org jeeee T.T

    btw , selamat hari jadi bonda dyaaaa :3 hihi

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir untuk bonda dya.smoga dirahmati Allah selalu.

    ReplyDelete