Thursday, December 13, 2012

Kerang Goreng Sg.Lurus..

♥♥Assalamualaikum♥♥♥

Sesungguhnya menikmati makanan laut disusuli angin sepoi2 bahasa sambil berangan akan berjumpa dengan putera kayangan sangat2 lah gumbira kan..!!! hiskkhhh..kaw dah kawin ponnn..tak usah lah nak berangan bagai..lalalalalalala @_@ booooo!!! boooooo !!!

Dah beberapa hari ini Batu Pahat dilanda hujan bila petang,,tekak teringin nak makan kerang goreng+teh tarik pak laut..Semalam dya dapat gak makan ditemani oleh hero-hero yang gagah perkasa.Sekarang mereka lah sahabat,sahabat membuli,sahabat berdekah,sahabat yang suka menonton dvd hingga larut malam..sampai eye back semakin lebam umpama panda yang huhuhuhuhu..

lama tak makan kerang ini..windu rasanya di zaman2 sekolah..
mane tahu harge dah naik $4.50..glupppp *..*


uhh..!! arif..pun abis dia makan


muke dah kenyang..lain kan?? -,,-
dak bersama A.B.C abis ejam makan..sedap kata nya..

Cakap-cakap : Dya dah mula rasai tak bole nak makan seafood bagai lah..mengapa eh??

Terima kasih sudi baca !!!

28 comments:

  1. lebam mata dya..haha..

    temptinglah kerang tu..tapi saya tak boleh makan kerang T_T

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. rasa pedas n manis skit..sedap tau anis..

      Delete
  3. kwn2 akak ckp kalu nk anak lelaki banyakkan msk seafood masa nk peknen n masa peknen, kalu bby girl banyak mkn asam2 n jeruk... heheheh

    ReplyDelete
  4. xpernah mkn ag kerang goreng, goreng dgn kulit sekali ehh? sedap kah???

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap.manis n pedas..ahh digoring sekali..

      Delete
  5. terlius akak tengok kerang goreng pedas tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dh telius meh dtg batu pahat..rasa kerang goring..hihihi

      Delete
  6. waa..ada lagi ek.wujud lagi kedai ni..
    aku pon suka makan ni dolu2..

    ReplyDelete
  7. aiyooo..sedapnya kerang goreng tuh ! terliur sudaaaa :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. best lgi kene tiup angin sepoi bila makan kerang nih..huhh!! @..@

      Delete
  9. Kenapa blogger suka update pasal makanan di kala musim hujan nie. Huwaaa laparnya. Dan la kerang goreng tu kegemaran. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. time hujan nafsu bagai naga tau..semua nk bakar..huhuhu

      Delete
  10. FEBERET ANAK DARA BUI NI..KALAU DIA MAKAN X TOLEH KIRI KANAN DAH..HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama dgn org yg mnulis lah ni..hehehehe

      Delete
  11. thanks jengguk blog saya...
    wah nmpk otak2 atas meja terus terliur..slurrppp!!

    ReplyDelete
  12. lamanye tak makan kerang.. kerang rebus ke kerang goreng ke.. arghh buat lapar lah lydia..hehehe

    ReplyDelete