Thursday, October 15, 2015

Nak Anak Lelaki?Makan Buah Ini

Assalamualaikum.

Setiap perkahwinan yang dibina sudah pasti menginginkan sebuah keluarga yang lengkap.Dengan kehadiran anak-anak menambahkan lagi seri keluarga yang dibina.


Manja ibu.Hug and Kiss.


Bimbang tidak mempunyai anak lelaki?Apa kata amalkan pengambilan buah-buahan seperti ini

Pisang
Pisang mempunyai dos yang tinggi kalium dan ia adalah kunci untuk hamil seorang anak lelaki.Kalium dikenali untuk membantu sperma lelaki hidup dalam rahim.Makan dua pisang setiap hari apabila anda cuba untuk mempunyai seorang anak lelaki.

Limau / Oren
Buah-buahan sitrus mengandungi banyak vitamin C yang meningkatkan imun badan wanita hamil. Makan banyak buah-buahan sitrus yang dipercayai berupaya untuk memiliki anak lelaki.

Tomato

Tomato juga membantu untuk mengekalkan keseimbangan sodium dan kalium untuk badan wanita hamil.Terutama kandungan vitamin C dalam ia memberi anda kuasa untuk mengekalkan PH yang betul untuk melahirkan seorang anak lelaki.

Pear


Walaupun sesetengah orang tidak suka kerana rasanya seperti peria namun buah pear ini mempunyai vitamin D yang menguatkan untuk memperoleh anak lelaki.

Untuk para isteri dan ibu serta bapa berusahalah dan amalkan pengambilan buah-buahan ini.Mudah-mudahan ia berhasil.


Insyallah ada rezeki nanti planning untuk baby kedua.Moga dipermudahkan niatku untuk mendapat anak lelaki.Aminn..Aku nak tunggu Amai umur 4tahun dia dah boleh jaga diri sendiri.Sekarang Amai manja sangat.Tunggu lah nanti kalau awak ada adik nanti iyer...Kalau tidak kesian dia kurang kasih sayang nanti.Aku juga yang susah anak merengek sana sini.Semuanya melekat macam superglue.


Terima kasih sudi baca !!!









1 comment:

  1. akak nih... tak kisah la dpt bby girl ke boy, jnji blh peknen lg huhuhu

    ReplyDelete