Friday, October 30, 2015

Cabel Handphone Colour Pink..

Assalamualaikum.

Actually dah lama cari binatang nih tak jumpa..Nampak jugak ada orang jaul cabel nih mahai giler.Tak kan cabel 3 warna je hentam sampai RM15 ke atas..hrmmm..kaya giler orang yang menjual tue..

Cable nih lebih kepada khas pengguna Iphone.Kalau untuk model lain bole jugak..jenuh lahaiiii nak melilit sampai abis nih..Ada baik nya jugak cable nih supaya wayar tahan lama dan nampak meriah gitu.Korang sedia maklum lah wayar iphone nih mahal so korang kena lah jaga elok-elok sikit.Kebiasanya masalah cabel iphone nih dekat bahagian kepala dia..bila dah nampak wayar dalam nak guna kan pun takut.Silap haribulan boleh meletup kang !!!!

Bila dah ada anak dara perempuan mula lah terpikat dengan colour ala-ala pink.hihihi..

Aku beli ini murah je RM10 ada 3 wayar cabel lilitan tue..Free sepit hello kitty tue..Nampak kemas je nanti cable korang tau..


Aku dah mula prepare kalender untuk tahun 2016..Sekejap masa berlalu untuk tahun nih banyak kenangan pahit dan manis kerja dekat opis aku nih...Adakah aku masih lagi bekerja untuk tahun hadapan????Tunggu entry akan datang....
#mood ke laut sekarang nih bila masuk opis#target nak resign tahun depan #

Kepada sesiapa yang berminat dengan kabel nih mehhh watsaapp aku ok !

Dya - 017 7406843




Terima kasih sudi baca !!!

No comments:

Post a Comment