Tuesday, March 24, 2015

Makan di Juz Waffle

Assalamualaikum.

Masa laki aku tak ada empat hari tue.Aku bawa Amai pergi jalan-jalan BP Mall.Tak ada laki aku kat rumah boring sangat.Kawan berborak tue tak ada.Nasib baik ada manja.Boleh buat aku terhibur sikit.

Secara kebetulan anak saudara laki aku nak balik ke Senggarang.Jadi aku lah yang kena pergi ambil masa tue.Lepas ambik anak saudara laki aku tue, terus nak makan request belum lunch.Lapar sangat.Request lagi nak makan yang paling sedap.Terus terfikir bawa diorang pergi makan di Juz Waffle.Aku pun dah lama tak kesini.Aku suka makanan kat sini.Semua nya sedap-sedap belaka tau !

Bila tanya siapa nak bayar nih, semua buat muka taik !!! Hihihihi.

Manja makan ice cream vanila.Senyum tak nampak gigi iyer sayang.I love u !




Manja nih sekarang tak mahu dah orang kelek, peluk, cium dia.Lagi-lagi kalau mummy nak ambik gambar.Mula lah nak membuaskan diri.


Kesian bodak dua orang nih laparrrrrr.Dah pukul 2.30petang.Mane tak nya lapa kan??


Aku order set Ikan Talapia.Sedap.RM17.90.Aku dah makan tiga kali set nih tau.Nampak sangat pencinta ikan talapia kan.Sedap nak mampusss.Korang kalau datang BP Mall bole cuba ikan talapia set dia.


Saya anak rimauuuuuu.!!! Auwwwwwwwmmmmm !!!


Tengok tue?Ada saja aktiviti dia nak buat kan??



Senyum tak perlu kata apa-apa.Hihihihi


Ishhhhh.Mummy nih asik nak gambooo je lah.


Manja nak yayakkkk.

Ini anak saudara laki aku kan.Cantik sangat kulit dia.Muda lah katakan.Aku nih dah 30series kena pakai makeup tebal-tebal baru lah nampak sebaya dengan dia.Hahahahahaha.



Catwalk kununnnn.Hihihi


Manja dan mummy :)


Manja suka sangat kalau kita bawa jalan-jalan shoping mall,makan-makan, beli barang.Mungkin jugak sebab Amai kat rumah sorang.Mana ada kawan.Bila bawa keluar dari rumah, terjerit-jerit sana sini dia.Tengok happy kan dia.Pantang nampak kunci kereta.Dah tahu kita nak jalan.

Jom balik sayang, mak mesti tunggu kita dekat rumah.

1 comment:

  1. cantik baju tuh... kene ngn amai... pastu rambut tu pun comei je kt dia... nampak lincah lahai

    bdk2 klu bwk jln2 mmg feveret dia lah tu... kadang nmpak kite pakai tudung pun dh tau nk kuar jln2

    ReplyDelete