Wednesday, March 25, 2015

Free Sample Susu Friso

Assalamualaikum.

Sebelum ini ramai yang tanya aku Manje aku minum susu apa.Semestinya Frisolac Gold.Susu ini Doctor Pantai Batu Pahat yang rekemen.Masa tue dapat tin kecil.Bermula lah tin besar sampai lah sekarang Amai minum susu Frisolac dan tak pernag gagal untuk minum susu lain.Pernah jugak tukar susu murah dan mahal tapi tak berjaya menambat hati manja aku nih.Dan Amai cukup cerewet sangat bab-bab susu ini.Sejuk sikit dah tak nak minum.Bazir je kadang aku rasa.

Insyallah ada rezeki lebih aku nak bagi manje minum susu sampai lah dia sekolah.

Hari tue, google laman website Friso ini nampak lah dapat free sample.Terus sign in jadi member.Korang kalau nak susu free bole lah pergi sini.http://www.friso.com.my/main/try_friso_gold

Klik http://www.friso.com.my/main/try_friso_gold



Yeahh !! dah received susu free :) Dapat free sample 3 paket dari Frisolac.Hihihi.Happy tau !


Amai dah minum pun step 3.Kalau packing macam tu, rasanya sekali buat je kot.Bole dibawa semasa jalan jauh.Senang.Paket macam nih kan.Tak tahu lah next week harga susu Friso nih naik ker tak??GST kan?


Hasil geladah beg mummy.Awak faham ker tulis apa tue sayang??Tenung macam faham je?


Manja ini kalau aku balik kerja dia lah orang pertama geledah beg aku.Tengok lah tue habis dia buka.
Mesti dia cari makanan iaitu gula-gula atau coklat.Minah coklat manje nih tau !!



Terima kasih sudi baca !!!

1 comment: