Wednesday, May 20, 2015

Selfie Pod Key Cable

Assalamualaikum.

Haah sempat lagik aku sempat snap gambar selfie walaupun aku kurang sihat hari nih.Dah lah semalam aku mc.Segala anggota badan aku sengal-sengal belaka.Sakit seluruh badan.Semalaman pun aku membuta jek.

Selfie Pod ini baru je sampai.Terus testing.Beli barang kena cepat-cepat cuba.Kalau tak ok cepat-cepat complain tuan tanah.Hihiihi.

Yang jenis kali ini aku beli siap ada key cable.Korang tak payah susah-susah nak set masa bagai.Tekan button dekat bahaagian batang monopod saja.Lagipun di belakang kotak pembelian ada ajar cam mana nak pasang dan selfie dengan betul.Mudah kan? !

 Nampak tak wayar putih tue, terus sambung ke handphone korang.Waahhhh gitu !!


Abaikan muka saya yang pucat tue.Mc semalam belum ok lagik nih.Kerja melambak dik oiiiii



Ini lah rupa selfiepod yang baru.Dah ramai orang guna yang cam nih.Korang kalau berminat bole lah watssup aku tau.Harga kasih sayang aku bagi korang iyer.

Dya - 017 740 6843



Terima kasih sudi baca !!!

1 comment:

  1. pernah beli msa mula2 hot dlu..tp guna sekali je..lps tu x guna2..hhaha..
    lg pon x suka front camera..

    ReplyDelete