Thursday, May 21, 2015

Mehh Order Popia Kak Rose

Assalamualaikum.

Setiap tahun order Popia Kak Rose semakin bertambah.Saban tahun semestinya ada kilang dan supplier yang ambil tempahan.Syukur alhamdulilah.Kuih tradisi keluarga turun temurun EN.MOHAMAD.Belah suami aku memang orang kuat berniaga.Jadi aku serba sedikit pun kekadang dah pandai berniaga walaupun suam-suam suku.Hihihi.Suami aku pun banyak mengajar selok belok tentang perniagaan.Thank you B !!!


Amai model Popia Kak Rose untuk tahun 2015.Kesedapan Popia Kak Rose ini terletak pada intinya.Bukan aku yang cakap aku tau tapi rata-rata customer, supplier, kawan-kawan yang membeli memberi komen cam tue.Nak cuba rasa kena lah order tau !


Tahun ini ada buat tempahan tapi kurang sikit tempahan.Kenapa?Sebab tahun nih yang menggulung banyak yang tidak ambil upah menggulung.Lagipun En.Mohamad mula beroperasi lewat.Akhir bulan Mac baru mula ambil order.En.Mohamad juga mengambil tempahan untuk popia mentah dan goreng.Harga pun berlainan iyer !


Saban tahun gini lah rupa rumah mak mentua aku.Hihihi.Bersepah sikit.Insyallah ada rezeki buka kilang kecil-kecilan.


Kepada sesiapa yang mahu ambil untuk order boleh watsupp aku naaaa.Mudah-mudahan bisnes 
Popia Kak Rose semakin maju dan laris permintaan nya.
Amin.


Dya - 017 740 6843


Terima kasih sudi baca !!!

5 comments:

  1. dya, kak rose tu mak mertua dya ke..? harga berapa..?

    ReplyDelete
  2. mcm best je... kalu kl agak2 boleh pos tak ek

    ReplyDelete
  3. waa... bnyaknyer....
    dah besar si kecik ni

    ReplyDelete
  4. wahh dasyat berniaga ni! nanti bila nak raya, kena kerja keras supaya produk laku licin ehehe

    psst, kalau sempat, sudi-sudikan diri join giveaway saya ehehe, saya nak tambah hadiah ni :3

    ReplyDelete