Thursday, September 17, 2015

Kitkat GreenTea

Assalamualaikum

Oleh kerana aku nih peminat greentea harus lah cuba kitkat perisa greentea nih.Aku nih hantu kitkat sebenarnya.Coklat brand lain ta berapa like.

Hari tue jalan-jalan Aeon Big terperasaan pulak kitkat nih.Tue yang aku sambar 1 packet.Dalam ada 8 bungkus kecil.Harga lebih kurang RM10++ tak silapa aku lah.Resit entah mana aku buang.Hihihi.


Packing pun sama macam original jugak beza nya perisa tue je.



Tentang rasa pulak greentea itu tak adalah kuat sangat.Soft je.Yang penting tak berapa manis itu yang paling aku suka.

Korang kena lah cuba kalau nak tahu.Rasanya dah keluar dekat iklan pasal kitkat greentea nih lah..



Terima kasih sudi baca !!!

1 comment:

  1. hehe yui pun bru buat entry kitkat greentea ni.. okla..kalau kuat lg rasa greentea tu lg yui suka.

    ReplyDelete