Thursday, August 27, 2015

Salad Diet !

Assalamualaikum.

Hari tue dok teringin nak makan salad.Mau tak nya asik kena bahan je dengan laki aku.Sikit-sikit cakap aku gemok, montel, gendut,...hrmmm iyeer lah nanti aku kurus sila jangan jeles lah iyer.. :P 

Jalan-jalan time lunch hari tue dekat Aeon Big Batu Pahat terus menuju ke department vegetable.Nampak salad dah siap packing cam nih..Senang dan mudah.Tinggal potong masuk mangkuk dan bubuh sikit salad kewpie nih.Mablesss jangan cerita lah... 


Salad campuran harga murah je RM.4.45.Mayonis Kewpie aku cuba packing kecil pun dalam harga RM4.35.Kalau sedap boleh beli yang besar akan datang.Dia ada banyak jenis yang boleh makan dengan sayuran , buahan-buahan dan ayam atau pun daging.Aku pilih untuk salad campuran.Ngam rasanya.


Mayonis Kewpie nih ala-ala Jepun gitu lah.


Yang penting halal mayonis nih bole juga didapati di pasaraya BPMall dan Aeon Big Batu Pahat.


Taraa....mudah kan..potong hidang bubuh sikit mayonis ala-ala jepun.Jimat masa tak yah nak mengoreng menumbuk bagai kan??


Selamat menjamu selera dan selamat berdiet !!!


Terima kasih sudi baca !!!

1 comment:

  1. atkin ke dik? akak pun suke mayo kewpie nih... senang nk guna pun iya... picit je

    ReplyDelete