Saturday, September 20, 2014

Mee Bandung Parit Bulat

Assalamualaikum.

Weekend lepas aku ikut hubby jumpa kawan di Semerah Muar.Aku pun tak planning pun nak jalan weekend tue,cume nak rest golek-golek dengan Amai.Tapi bila dah masuk tengahari,hubby suwoh aku bersiap.Bila tanya nak pergi mana,dia cakap adalah hal sikit nak jumpa kawan.Aku apa lagik.berdezubb siap semua mandikan Amai.Mummy ko nih kan pantang di bawa berjalan.Pantang di offer.

Sementara tunggu kawan daddy sampai kite belanja satu gambar. Selfie my familia :)

lama gak daddy popek-popek dengan kawan.mummy pun selfie lagikk
 
Sampai sana tekak daddy nak merasa pulak Mee Bandung Parit Bulat.Sebab perjalanan tak jauh dari Semerah tue.Lebih kurang 10minit dah sampai. 
 
 
Time nak makan kena pandai cari mood Amai nih kalau tidak membuas susah nak cerita.Kena cari toys bagi dia leka tapi itu semua sementara jek.Selebihnya sibuk dia nak turun bawah.Nih bukan rumah kamu sayang.Ni gerai makan tau. Bila tak bagi sesuatu Amai suka jerit-jerit.

 
Aku suke makan di gerai makan ala-ala kampung begini terserlah kemelayuan,kejawaaan di situ.Ewahhh !!
 
Mee Bandung ini terletak di Jalan Batu Pahat Muar.Kalau korang nak pergi Muar boleh lah singgah sini merasa.Kedai Mee Bandung dah femess dari dulu lagik.Dah masuk paper pon. T_T

Ramai orang penah makan kat sini,pelakon,dan pemimpin negeri.Maaf iyer aku tak sempat nak snap gambor.Amai bila time aku nak makan,time tue lah dia suke membuas kan diri dia.

 
Mee yang ada udang nih Daddy punye.Ni Mee Bandung Special katanya.Aku ambik yang biasa jek sebab takut tak abis.Totally makan mee bandung kat sini sedapp !! Sebab ramuan dia cukup rasa kualiti mee bandung terletak pada kuahnye sebenarnya tau.

Dah kenyanggg yokk balik

Kesayangan mummy daddy.Lappp u sayanggg


Amai dah di buai mimpi.Tinggal mummy dengan daddy ko nih.Daddy ko nh suke popek-popek dalam kete.
Aku je nih kekadang yang dengor dia cerita aku yang zzzzzzzz.hahahaha
Kalau korang nak tahu lebih lanjut bole lah google sendiri iyer.

Terima kasih sudi baca !!!

1 comment:

  1. terserlah kesedapan nyer.... perkh kalu mee bandung dr muar mmg torrrrbaikkkk

    ReplyDelete