Thursday, October 2, 2014

Dua Tahun Jadi Isteri

Assalamualaikum.

Entry hari ni cerita bulan lepas yang lalu.Tapi aku tetap nak update di bulan October walaupun aku rasa lambat dekk nonnnnn.Hehehehe.

Selamat Menyambut Ulang Tahun Perkahwinan Yang Kedua untuk aku dan suami.Syukuran :)

15 September tarikh aku disatukan dengan suami.Tahun nih merupakan tahun kedua untuk aku dan suami.Macam-macam ragam aku tempuhi.Sikap baik dan buruk suami semuanya aku terima dengan terbuka.Hari tu tak ada celebration cuma kitaorang makan di Chicken Rice Shop BP Mall.Tak dapat nak berjalan sangat time tue.Amai merengkek nak tido.Makna taknyee siang asik main ketawa dengan sepupu dia.Ngam-ngam hari tu kan Public Holiday semua berkumpul.Lepas makan aku terus balik.Kesian kan amai dah merengkek.Aku nak makan pun tak selesa time tue.Daddy ko pulak muke dah lain tengok anak nak tido.


Masa nih daddy sembahyang magrib.Jadi bergilir-gilir dengan aku jaga manja nih





Saya dengan si manja.Leka dapat mainan loceng tue.Dah susah nak pandang camera Amai nih.



Kami berdua suka selfieeee :)

 
Dua orang nih kesayangan aku.Dunia akhirat.Semoga aku bole menjadi isteri dan ibu yang baik hingga akhir hayat.Doakan kami semua dilindungi dari segala keburukan dan hasutan syaitan.Aminn
 
Doakan kebahagian kami :) Love daddy and amai so muchhh !!!!
 
 
Terima kasih sudi baca !!!

1 comment: