Saturday, September 6, 2014

Amai 10 Bulan

Assalamualaikum.

Syukur nikmat yang tuhan beri sekarang nih.Anak aku membesar dengan sihat dan sempurna.Sekejap rasanya dah masuk 10 bulan.Bulan depan Amai dah satu tahun.Ramai yang sebaya Amai dah bertambah adik.Kekawan pun dah ramai yang menanya dekat aku.Bila nak menambah???Aku rasa lambat lagik kot.Tunggu lah Amai beso sikit.Bagi love bebanyak dengan dia.Nanti love tak banyak dah kurang kasih sayang kan.Aku tak ada planning sebenarnya.Rezeki tuhan yang beri.Aku terima seadanya.

My Sayang Aliya Maisara 10 Bulan.

 
Bila petang aku balik kerja penat sangat-sangat.Nak Rilex sekajap.Hopefully Amai akan main dengan toys dia tapi dia pantang sangat tengok aku baring.Mula lah dia nak kan perhatian kita.Bila dah start merengek minta kita layan dia mula lah aku cair.Manja sangat.Lagipun Amai merengek bukan keluar air mata pun.Drama Queen jekk lebihhh .:)



Bila Amai dan 10 bulan banyak sikap dah mula dia show kat aku.Bila aku dah siap pakai tudung,dia mula lah tersenyum manja,ketawa,jerit-jerit seolah-olah aku nak bawa dia keluar berjalan lah tue.Padahal aku nak pergi kerja je tue.Kadang tue,kesian jugak dengar rengek manja dia tue,aku dukung pusing satu rumah.Baru lah nak diam.Masuk semula dalam kelambu.Diam kadang kala laki aku cakap sambung lagikk tido.


Setiap hujung minggu lepas mandi waktu pagi, kat sini lah tempat lepak  Amai sambil tengok upin ipin.Cerita tu fav dia.Leka sangat kalau dah tengok upin ipin.Amai pengikut daddy.Sebab daddy suke sesangat dengan upin ipin tue .T_T



 
Banyak yang mummy doakan untuk kamu sayang.Moga kamu membesar dengan sihat dan sempurna.Insyallah membesar menjadi anak yang solehah.Taat perintah Allah.Mummy dan daddy love u sangat2.
 
 
Terima kasih sudi baca !!!
 
 

No comments:

Post a Comment