Saturday, August 23, 2014

Rakan Opis Datang Umah

Assalamualaikum.

Sabtu lepas.kawan opis call aku nak datang umah.Ngam-ngam aku off day sabtu lepas.Okay sayang,bole lah datang tapi aku buat jemput-jemput bilis ke tau.Hahah zalim kaww kawan nak datang setahun sekali ko jamu nye itu.Hissshhh !!

Opis aku start tahun 2014 dah ada Alternate Saturday.Bermakna aku keje sebulan dua kali sabtu jek.Bole lah aku bermanja-manja dengan Cik Amai.Hihihi.Sebab tu kalau aku off saturday compom aku merayap dengan suami dan anak.

Berbalik semula pasal kawan-kawan opis aku datang.Pagi tu aku kelam kabut sikit.Aku masak bakso mee hoon.Dengan desert koktail je.Dua jenis tapi punye kelam kabut cam sekampung nak datang.hihi.Seronok bila masa waktu cam nih tau.Yang penting kena ikhlas baru lah masak ada feeling.

Yang ini lah kawan-kawan muslim aku.
Antaranya Ina.Kak Asnah.Rina.Kak Ida.Awin.Linda.Kitaorang nih semua tak sama department.Yang sama department aku cuma Ina jek.


Nampak tak ?Kekuyuan mata diorang nih.Sedap sangat sup makso iyer sayang.Kenyang lerrr tue?




 Tuan tanah pum nak menyelit jugak kaww.Kenangan nih.


Dah nak balik time nih.


Gambar last masa diorang nak balik keje semula.Yang aku bole berkemas sambung tido.Golek-golek dengan Amai.Hihihi

Terima kasih kawan-kawan sudi datang umh mak mentua aku nih.Sekirnya ada kekuramgan mohon di pinta :) Insyallah kita berjumpa lagi di tahun depan
 

1 comment:

  1. tringin gk nkjempu2 kwn mkn..tgu rmh bru next year..insyallah

    ReplyDelete