Thursday, April 25, 2013

♥ Terima Kasih Kak OgyJemariSeni ♥

♥♥Assalamualaikum♥♥♥

Sejak berbadan dua,cam2 korang bole rasa makan macam2..ada kala yang payah pun de..yang jauh nun di sana pun sanggup pi terjah..gara2 kerana seorang manusia dalam pewot kite..iyer dak???
Alhamdulilah..dya dapat makan buah delima..sebelum ni ada tulis di entry..dya de tulis nak makan buah delima..

Dya tak sangka de seorang blogger OgyJemariSeni baik hati mengirimkan dya 3 bijik buah delima..Jauh tue..Punchong tau...Terima kasih banyak2 tau kak..Jasa baik akk tuhan je lah yang dapat balas.Semoga persahabatan kita di blogger terus kekal sampai bila2..

sila abaikan pic yang cam cakar ayam..hihihihi T_T


Cakap-cakap : dya abiskan makan sebijik..alhamdulilah...


Terima kasih sudi baca !!!

12 comments:

  1. bagus buah delima ni.. makan semua tau jangan share dengan orang lain.. :)

    ReplyDelete
  2. sedap sgt....last week, husband belikan, sebiji =rm8...awin mkn sorang je ;)

    ReplyDelete
  3. untungnyer dya, dpt kwn blogger se baik k ogy tuh... mmg bgs utk bby kan, juga utk mak bby

    ReplyDelete
  4. Buah delima bagus makan masa mengandung... Hakak dulu time mengandung susah nak dapat buah ni merata carik takde rezeki. Jadi bila ada yg teringin Hakak paham camne perasaannya...hehhehe

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum dya...sedapnya kalau dpt makan buah delima ni...:)

    ReplyDelete
  6. makan delima memang bagus untuk kulit
    boleh putih sebab tinggi aanti oksida nih

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan..thanks sbb sudi follow blog sy & sy follow blog awk plk.. =) anyway, take k urself & baby =)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete