Tuesday, November 27, 2012

Terima kasih doa rakan2 blogger...

Assalamualaikum♥♥♥

Salam pagi tuk semua penulis blogger yang baik hati sudi mendoakan mak dya yang diserang jangkitan paru-paru kuman tempohari.Sayang korang banyak laut !!Alhamdulilah..mak dya dah keluar hospital Ahad petang 18.11.2012.Dya bersyukur sangat pada tuhan memberi mak dya kekuatan dan dipanjangkan umur.Pas ni dya dah tak emo2 lagik dah... :)

Hanya allah yang tahu hati dya bila mak dah terbaring di hospital.Sekarang tidak lagi.Alhamdulilah..Mak dya akan mendapatkan rawatan susulan sebulan sekali nanti di Hospital Batu Pahat.Dengan harapan semuanya dipermudahkan.

Terima kasih juga kepada saudara-mara yang datang melawat,ucapan yang membina dan solat hajat untuk mak dya.Dya terharu dengan lawatan itu semua.Tak terkata rasanya.Bila dah sampai rumah lagi lah terkata2..Mak bebas dari segala suntikan..Itu yang paling penting..kan???

Cakap-cakap : Dalam mak di hospital,dya sempat berbulan madu..TAPI dapat restu mak tau !!! Honeymoon di mane??Tnggu besok entry seterusnya..Mood dah kembali tenang..yeahhh !!!

Terima kasih sudi baca !!!

10 comments: