Thursday, April 12, 2012

Anniversary 1 year with Blogger !!


Assalamualaikum kawan2..walaupun negara kite kecoh pasai tsunami dya tetap nak tulis blog..hihihi3..dya pun sebenarnya takut juga dengor2 cete2 cam ni,walaupun Johor keadaaan stabil,,tp cuaca hari ini sangat2 mendung..hujan pun tidak..panas pun tidak..cm ne dya nk gi negara jiran next week ..hrmm..dalam otak dh fikir adakah Air Asia akan anncoument pembatalan flight..oooohhh tidak !!!!!!! dah planing xmo cancel..x mooooooo  !!!

Dya ingin mengucapkan terima kasih kerana de blogger tempat dya mencari kawan bgaduh, mencari resepi yang besh terutamanya blog Cik Ina Dong2 Cheng-Memon+Jenab+ala Fasha sendat..(jgn mara iyer cik ina),cete2 yang mengelikan hati walaupn kadang-kala dya sendiri menyampah dengan blog dya sendiri, berkongsi ilmu kekeluarga..anak2 yang comel,berpesyen yang sgt2 dya sukai,,dari dlu tidak pandai berjubah,dari dlu tidak pandai lilitan shawl..now dh terror tau!!! senyum sampai tengok langit..huhuhu..paling dya suke3 dan loike tentang baju+fesyen wedding..walaupun blog dya kadang kala merapu..ini tempat lokasi dya lepak setiap jam tau..dasyat x dashyat.sampai bos dh warning.. .tulis story dah panjang skit..xde pendek2 dah..dah cam karangan pulok..Dya bersyukur kerana masih sampai ke hari ini Dya dapat menulis,membaca,mengarang ayat2 yang merapu dan bersyair,bsajak dan bla...bla..dan macam A.Samad Said pulok..heheheheh (teks dya dah mengalakan aaron ajis di abpbh 2011 pulak nieh)

12 April 2012 - Ulang Tahun Dya bersama Blogger  yang Pertama !!!

Kawan-kawan2 di blogger yang sangat2 friendly..bertukar pendapat, idea yang sgt2 good buat dya..tema kasih semua kwn2 di blogger.."semuanya untuk mu"




notes : mlm ni nk selebrate tgk cete Battleship dengan en.tunang... :)

2 comments:

  1. slamat ulangtahun buat blog lydia.. smoga lps ni lbh bsemangat mnulis blog :-)

    ReplyDelete
  2. tq iyer ina jd follwer dya..pas nih semangat n semangat !!!

    ReplyDelete