Saturday, February 11, 2017

Last Day Tahun Baru Cina

Assalamualaikum.

Selamat pagi korang...Lama dahh tak update blog yang sendu nih..Sejak tukar management bos baru masa kerja pun cukup-cukup suntuk..Lapan jam kerja macam tak cukup rasanya..Nampak tak mak jemah sibuk bebenor..Nak baca blog kawan-kawan pun slide -slide je tau korang...

Macam biasa last day kerja kitaorang sebelum bercuti panjangggggg akan berkumpul dalam satu group..masa tu lah semua gosip yang panas sejuk akan keluar..hihihihi..

Kakak kesayangan tempat meluahkan perasan sedih suka semua pada dia...+___________+



Menu kitaorang dah order awal-awal..sampai situ terus tersedia untuk 8 orang..Order mee claypot dan mak buyung mengidam nasi claypot..Dekat sini ada pun ada set untuk lunch..Ala carte pun ada..Boleh pilih untuk tekak masing-masing..

Ini kali kedua aku sampai kedai nih..Makanan dan minuman dekat sini biasa sahaja...Ingat tue BIASA sahaja..So kepada orang Batu Pahat nak mencuba menu dekat sini...korang boleh try di CS Popular Restaurant..Kedai nih berhampiran dengan AEON Batu Pahat..pakai waze confirm sampai..


Muka kenyang pasti senyummmmm kan...


Kepada sesiapa yang DM aku..whatsapp tanya aku beli set blouse nih..Sila follow Instagram di myon9shop..Banyak helai dahh aku shopping dekat situ..


Happy Chinese New Year !! Year of the rooster !!!!



Hari nih jugak last day Tahun Baru China untuk tahun ini..sekejap kan dah dua minggu diorang raya...Masa berlalu begitu cepatnyaaaaa..

Korang buat apa hujung minggu nih????





Terima kasih sudi baca !!!

No comments:

Post a Comment