Thursday, February 23, 2017

Kenduri Arwah Bonda

Assalamualaikum.

Hampir tiga tahun pemergian Bonda ku.. Sepanjang ketiadaan Bonda hanya doa yang tidak pernah putus aku kirimkan..Setiap kali solat Alfatihah tidak pernah aku lupakan..Kiriman rindu hanya Allah sahaja yang tahu..

Setiap awal tahun pasti nya aku akan berkumpul adik-beradik untuk membuat kenduri arwah Bonda..semestinya di rumah arwah Bonda..tempat aku lahir dan membesar di situ...Rindunyaaaaa +_____________+

Juadah untuk malam tue..Pecel, Ayam Masak Merah , Sayur Goreng, Nangka Masak Lemak..Sedikit kuih muih..

Seronok malam tue..semua adik beradik dapat berkumpul bersama-sama..Actually kitaorang payah sikit nak kumpul macam nih..Tunggu bulan Ramadan dan Syawal nanti..Insyallah..


Ootd ibu sebelum Tahlil dan Doa Selamat arwah Bonda...Merah makngah..



Manja dan Ibu..Minah nih baru bangun tidur...Siang satu hari asik main dengan cousin dia..Makan minum pun tak hirau dahhh..Mood ke laut sikit malam tue..


Inilah teratak Bonda saya....#kampunggirl



RINDU BONDA...AL FATIHAH....



Terima kasih sudi baca !!!!

No comments:

Post a Comment