Friday, June 17, 2016

Jomm Serbu IKS Simpang Renggam

Assalamualaikum.

Selamat Berpuasa hari yang Ke 12Ramadhan.

Penghantaran Mini Popia Kak Rose sudah pun bermula..Kepada stokis sekitar Batu Pahat, Senggarang, Chaah, Labis, Simpang Lima boleh dapatkan Mini Popia Kak Rose..Pengedaran sudah bermula yang mentah dan yang goreng..

Minggu lepas hari Ahad tue..ingat kan nak lepak rumah dengan Amai..Puasa kan..Letih pulak ..Mood nak kemas rumah memang belum ada..Bese nya lagi seminggu lah baru sibuk aktiviti rumah.Sekali tu..bapa mentua aku ajak pergi hantar popia ke Simpang Renggam..Ini kali ketiga aku jejak ke situ..

Jomm ikut Amai serbu dataran IKS Simpang Renggam !!


Kakak dah pandai ootd setiap kali ibu nak ambik gambar...Peace sikit manje !


Pelbagai kuih muih tradisional ada dekat sini tau korang !!!


Model kuih tart ada dekat sini...



Kakak nih setiap benda yang dia confius akan ada soalan..Ini apa ibu?Kuih apa nih ibu?




Mehh lah korang shoping kuih raya dekat AZ TRIPPLE A nih..Harga berbaloi..Raya pun  dah tak lama lagi je nih..Cepat beli sebelum kehabisan..Kebanyakan kuih muih dekat sini semua nya homemade dan fresh tau..Dan jangan lupa beli sebungkus Mini Popia Kak Rose yaaa !!!

Bagi korang yang tak tahu lokasi IKS Simpang Renggam nih dekat mana..Senang je..Kalau korang dari highway samada dari arah KL atau pun JB..exit Simpang Renggam selesai bayar tol..Korang belok lah ke kanan unutk ke Simpang Renggam..kemudian himpit ke kiri dan selang 100meter korang akan nampak signboard Kompleks Industri Kecil Sederha (IKS) sebelah kiri..


On the way balik Simpang Renggam sempat lagi ibu dengan kakak selfie satt...



Terima kasih sudi baca !!!

No comments:

Post a Comment