Saturday, April 23, 2016

Makan Xtreme Pizza Sempena X-MEN Apocalypse

Assalamualaikum.


Pizza Hut Malaysia memperkenalkan menu baru yang menampilkan empat inti dalam satu Xtreme Pizza sempena tayangan filem X-Men Apocalypse yang bakal ditayangkan di pawangan pada 27 Mei 2016

Kalau korang yang suka tengok movie spesis macam nih korang boleh tonton dekat wayang nanti ..Boleh geng dengan laki aku..Aku kalau movie macam nih tak berapa like lah...


Lunch semalam aku cuba lah makan pizza nih..Tengok decoration macam menarik..harus lah ku cuba..Xtreme Pizza kali ini di datangkan dengan empat inti lazat bertemakan superhero iaitu Mighty Chicken (cebisan ayam, cendawan, lada benggala dan sos bbq), Pepperoni Beast (peperoni ayam), Seafood Hero (tuna, jejari ketam, lada benggala, bawang dengan sos masam dan pedas), dan Super Hawaiian (isi ayam dan nenas)... 

Paling nyum-nyum pizza kali ini rasa dua keju yang lazat di kerak yang ranggup taburkan lagi dengan keju cheddar..Aku kenyang sampai ke malam.. 


Korang nampak tak habis makanan atas meja tue..habis aku kebulur dengan Kak Ana nih..Pagi memang tak sarapan dah janji dengan Kak Ana nak makan sesama..Tengok Kak Ana nih kecil molek jek...tapi makan pizza boleh abis tau...

Selamat Berhujung Minggu korang...

Terima kasih sudi baca !!

No comments:

Post a Comment