Friday, January 30, 2015

Lunch TWS Windmill Station

Assalamualaikum.

Biasanya hari Jumaat pening sikit nak makan pe.Dah lah rehat lama tau.Mau nye aku nak duduk opis lama.Bodak opis aku nih kalau hari Jumaat sepi giler.Semua keluar lunch.

Last minit semua watsup tanya nak keluar tak?Nak makan kat mana hari nih?Pakat-pakat kumpul lah lima orang minah-minah yang cun melecun.Bedezup watsup diorang nih pasal makan tau.Laju jeee.
Biasanya hari Jumaat ada kelepasan pakai baju kurung.Aku je nih kekadang malaii nak iron.Geladah gobok.

Jangan ikut disiplin saya iyer T_T.Hahahahaha.

Dekat sini lah lokasi lunch kami.TWS ini makanan dia sedap-sedap.Aku paling suka makan fish n chip dia.Yang tue aku dah try makan tapi hari tue aku try Nasi Pataya.Aku ambik set lunch.Sebab yang lain cam dah biasa je nampak.Lagipun aku dah lama tak pekena Nasi Pataya nih.


 Nampak kan kegemukkan aku kat situ !! Sedihhh T_T


Ramai yang puji cakap baju aku tantek blouse jubah hari tue.Aku beli murah je lee.Aku beli kat nile.com.Korang kalau rajin pi lah google situ.Aku pilih saiz L.Rasa besar pulakkan.Aku ingat raya tahun nih pun nak melaram kat situ.Murah.Online.Postman hantar.Jimat minyak aku.hehhehehe.


Ni lah kawan-kawan opis aku.Cantik kan?Kitaorang semua tak sama department.Masa nih gosip banyak tau.huhuhuhu.

Aku rasa kenyang sangat makan time tue.Portion dia punye lah banyak.Gelas pun besar giler.Tak habis aku minum.Kesedapan tue bese-bese je aku rasa.Aku jarang makan nasi time lunch hour.Padat dan penut pewotku.

Ni Kak Asnah.Kakak kesayangan aku nih tau.


Mummy Amai yang uhhhhh !! :)


 Dah kenyang yokkk balik opis.Masa dah time nih dah.


Dah nama nya mummy amai.Of course lah nak ootd.Salam Jumaat semua.


Terima kasih sudi baca !!!



2 comments: