Saturday, January 24, 2015

Batuk Selsema Menyerang

Assalamualaikum.

Huhhhh !! Perit dah tekak aku nih.Batuk still tak baik-baik.Dah pun aku pergi klinik pun kes yang sama.Kadang kala batuk bersin yang obersiti tue maluii weihh dengan bodak-bodak opis aku.Mau tak nya pembawakan penyakit nanti semua kena serang.

Dah 10 tahun aku keje kat company aku nih.Bole dikira dengan tapak kaki aku berapa kali je aku mc dalam setahun.Masa preganantkan amai pun aku tak pernah ambik mc.Sihat alhamdulilah.Setahun company akan bagi 22 hari mc.Ko tak nak ker??

Bab makan ubat lah paling aku benci sekali.Nasib baik sakit kalau tidak mau nye aku nak telan semua tue..Pahittttt !!!


Abaikan eyebag aku yang dah semakin gelap gelita tuee.

Bila laaa nak baik nih.Sedih tau. :(


Repeat order dengan yana.Dua hari lepas baru sampai.Dah kena sakit baru nak order.Hehehehe.

Aku still makan vitamin c.Tapi masih yang sama melanda.Huissshhh!!



Terima kasih sudi baca !!!

No comments:

Post a Comment