Wednesday, May 8, 2013

Tahun ini sudah 30series.

♥♥Assalamualaikum♥♥♥

Hari ini bukan besday wokey !! Dya dah menyambut hari kelahiran yang dah menjangkau 30 series dua minggu yang lepas.Entry dah tulis but bizi memanjang nak publish..Amin Ya Rabbal Al amin..dya dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.Memberi dya suami yang penyayang dan sentiasa membimbing dya ke arah yang lebih baik.Dya sangat2 sayangkan suami dya..Semoga ikatan suami isteri dya kekal hingga ke akhir masa..Harapan dya cuma satu..kasih sayang yang tidak pernah berbelah bagi..Terima kasih di atas disegalanya...T_T





walaupun tahun ini tak ada kek.makan mewah..cukup lah dengan kasih sayang ada tak pernah
putus2 dari suami..itu sudah memadai..

Cakap-cakap : tahun ini dapat hadiah besh tau..dya tak nak publish lah..nanti orang cakap dya ober..hihihi..cukup dya simpan sendiri sudah iyer...


Terima kasih sudi baca !!!





11 comments:

  1. epy belated birthday dya... semoga yg terbaik utk dya n bby

    ReplyDelete
  2. happy belated dayy kak dya hehe :)

    ReplyDelete
  3. aku belum 3 series...hoho.. :p

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Kak Dya.. next year my turn pulak hihi

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday.... mula2 tengok gambar ingatkan masih remaja ;-)

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday dya..saya tahun depan masuk 30 series..huhu

    ReplyDelete
  7. hapy belated besday kak.. jaga diri, jaga baby dlm perut tu. insyaAllah Allah syg, suami syg, org sekeliling pasti syg jugak..

    ReplyDelete