Wednesday, September 5, 2012

Semakin hari semakin tiada masa...

Assalamualaikum♥♥

sasa kosmetik baru di buka di BPMall.datang lah beramai2.pic ni sebelum raya hari tue.cube teka dya kt mane??wink!wink ^_^*
Pejam celik,pejam celik hari ni dah 5 September..tinggal beberapa hari saja nak menghadapi situasi baru.Dya dah mula merasai nya beberapa bulan yang lalu.Setiap kali solat..doa untuk mak dan abah pasti dya tak pernah lupa.Sepanjang hayat hidup susah dan senang semuanya dya hidup dengan mak..29 tahun hidup bersama keluarga.akan datang dya akan membina sebuah keluarga.tanpa mak dya kurang semangat..Mak lah segalanya.Bila mak ucap kan tempohari akan kehilangan anak perempuan pergi ikut somi.automatik dya terasa kesedihannya.Mak mane yang tidak sayang kan anak kan??Baik dan buruk anak tetap no satu.siyesss !!!

Beberapa hari semakin sibuk membuat persiapan antaranya doorgift tetamu,barang2 keperluan hantaran.Semuanya belum siap sepenuhnya..ada edaran kad yang tinggal beberapa keping belum kesampaian..Insyallah dya akan laksanakan dalam masa terdekat ni.Dya memohon moga2 majlis akan datang berjalan dengan baik dan paling penting diingati oleh semua orang.

Nantikan entry coming soon ya..

Terima kasih sudi baca..

9 comments:

  1. semoga semuanya berjalan dengan lancar kak.:)

    ReplyDelete
  2. 555 depan sasa~~ orang kecilnya dlm gambar.. wahahahaha

    ReplyDelete
  3. kite yang nervous baca entry ni.. thanks follow kite. kite follow semula sbb nak tahu update BIG DAY nanti... update tau sis... :) kite tunggu.

    ReplyDelete
  4. nanti update ye tentang big day tu.. hehhehe akak pulak tak sabar nak nengoknya

    ReplyDelete