Monday, July 18, 2016

Raya Ungu 2016

Assalamualaikum.

Dah masuk dua minggu kerja baru lah nak update blog pasal raya kan...Puhhhhh !!! Puhhh !! berabuk blog nih..Macam mana raya korang??Mesti besh kan?Ketupat rendang lodeh ayam merah mesti sedap-sedap kan..

Aku seperti biasa sejak arwah mak dah tak ada..Feeling nak raya tu dah tak semeriah dulu..Sesiapa yang pernah kehilangan mak..mesti rasa perasaan tue macam mana kan....T____________ T

Setiap tahun kak long akan pilih tema kaler untuk raya..So..kami sepakat memilih kaler Ungu Dark..Tahun nih aku bermaafan di sebelah adik beradik aku..Memang setiap kali raya akan bergilir-gilir walaupun jarak rumah dengan laki aku tak sampai pun 10 minit...Hehehehehe...

Siap bersalam bermaafan dengan abah , adik beradik aku semua..cepat-cepat nak ambik gambar..Aku nak berkumpul dengan belah suami aku pulak...

Tengok lee arahan dari suami aku..bab susun orang nak bergambar serah dekat dia...


Haaah...Sedondon sekata tak????...


Adik beradik perempuan..Kak Uda..Mak Ila...Kak Long dan tuan belog....

 
Anak saudara yang semakin tembam dan bombommmm !!!


Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin dari kami bertiga..Gambar yang nih elok..Yang lain menghampakan..Yang gegar lah..blur lah..Amai gambor semua tak cantik...Stresss mak !!


Potret Ungu The Aris 's Famili..Selamat Hari Raya !!!



Habis bergambar..berkumpul di rumah Atok Yah..belah laki aku ada atok lagi..jadi semua sepakat kumpul dan salaman di sini je lah...

Sejak ada Amai kami jarang sekali ambil gambar berdua..Nak feeling berdua tue rasa janggal...Hihihii


Bersama kiri dan kanan kakak ipar..


Bergambar dengan adik beradik bapa mentua..


Ootd tak berapa nak menjadi..sebab manja dah nampak bunga api nak main..


Manja dapat duit raya lebih tahun nih...terima kasih ayah bagi Amai dan Ibu duit raya ....


Syawal ke 13..Selamat Hari Raya Korang...!!!!



Terima kasih sudi baca !!!

3 comments:

  1. hamboih dh msk 2minggu raya baru update belog yek...
    msh mabuk rendang la tu heheheh...

    lawo tema sedondon.... tp nape ada sesat color pink tuh heheheh

    ReplyDelete
  2. cantik kaler pepel..sepatut nya raya tahun ni saya pilih pepel jugak...:)

    ReplyDelete
  3. Cantik warna purple. Seronok nampak keluarga kecil awak :)

    ReplyDelete