Saturday, December 12, 2015

Selamat Pengantin Baru Sahabatku !!!

Assalamualaikum

Sabtu lepas kena duty pulak masuk opis..Tu lah bos baru sekarang Sabtu pun kerja..Dah lah Sabtu hari kemalasan..Nasib baik half day..Hihihihi..

Habis duty terus waze nak pergi rumah pengantin kawan baik aku masa kerja di Fuji Cake House..Mane lah tak baik..makan minum semua dia yang bungkus kan untuk aku..Bab kerja dia yang banyak back up aku..Yang itu aku paling salute dekat minah nih..Walaupun cerita itu dah 6 tahun berlalu...kalau ingat-ingat seronok tau masa kerja dekat Fuji nih...hrmmmmm...

Dah lama tak main makeup...main hentam je masa nih..kelam kabut tau..


Masa aku sampai Izza tengah makan berdamai..Lama tak nampak...Manis dan berseri ko nok..Sempat ambik gambar sementara aku nak mencekik sat lagik...


Siap diorang makan berdamai..Acara seisi potong cake..Stoberi ko nok tue..tak tahan aku nengok..Mampu tengok je...Pewot dah penuh nih...




Memasing malu-malu kucing nih...



Selamat Pengantin Baru Izza dan Izuan..Moga korang bahagia till jannah..Jangan gaduh-gaduh tau..Kena sayang-menyanyagi tau...Love n Hug 



 Bergambar dengan penantin yang super comel dan cantik nih...


Bersama adik Izza Angah dan kawan Angah...Rindu korang..


Mak dan Ayah penantin..Tema orange..Aku pun rindu mak ..Sayang Ayah dan Mak..Nanti ada masa aku rajin datang melawat mak iyer...


Aku kena balik cepat-cepat...Rindu Amai..Sejak ada anak aku memang tak boleh kalau berjalan tak bawa Amai..Hanya aku tinggal kan dia waktu kerja....Jiwa aku lain sikit sejak jadi ibu nih...

Selamat berhujung minggu !!

Terima kasih sudi baca !!!

1 comment:

  1. tahniah pada kedua mempelai...

    kemain sedap kek pengantin...penuh stoberi...

    ReplyDelete