Saturday, February 2, 2013

Kelambu Moden.

♥♥Assalamualaikum♥♥♥

Salam berhujung minggu bloggers.Dya nak cete pasal kelambu hari ini..Bila sebut pasal kelambu korang mesti teringat zaman2 dulu kan..Dulu2 opah tak nak cucu-cicit kena gigitan nyamuk..Bila habis solat isyak..Opah pasangkan kelambu dihujung kayu katil.Pasang tali rapia dihujung tiang2 kan ikat kuat-kuat..sob..sob..sob..Terkenang zaman dulu mesti ada manis dan pahit bersama opah..Al-fatihah untuk beliau..

Tapi sekarang zaman dah maju tau opah..dah siap..cam khemah tue..dan Dya tak terlepas dari moden tue..en.somi dah membeli kelambu moden online semalam...Maafin iyer dya memang tak tahu en.somi beli dengan owner sapa..blog ke,instgram, facebook ke..twitter..Ini semua idea en.somi..Bila balik kerja..buka pintu..taraaaaaa...Kelambu moden kaler pink pilihan hatinya..Uhhh ! malam tadi tido dah seperti main pondok-pondok pulak..adehhhhhh  >_<
ini sample..lebih kurang cam nih lah..
bilik dya tak sehebaq cam nih..burussss jek... :P

harge dalam sekitar $40-$50 je..
dya ambik pamplet gambo pamplet sampul kelambu je eh..
kaler pink..nampak tak de mark kat situ..

Kebaikan Kelambu Moden :
1) Mudah dipasang dan dilipat menjadi lingkaran kemudian direndam sebentar di air sabun,bilas dan dikeringkan.
2) Pintu ber-restleting luar dalam sehingga memudahkan kita keluar masuk tanpa khuatir tersangkut di kelambu.
3) Memiliki tali karet disetiap sudutnya sehingga kelambu terpasang dengan kukuhnya.
4) Dilengkapi pelapis anti gigitan nyamuk sehingga anggota badan berada di tepian kelambu tetap terlindung.
5) Menangkal serangga,kelambu tertutup rapat di semua sisinya, sehingga bukan hanya dapat mencegah nyamuk untuk masuk, tetapi juga serangga lainnya.


Cakap-cakap : sayang en.somi dengan dya..tak nak kene gigitan nyamuk..nak tido lena dan nyenyak katanya..jangan baru-baru kawin jek..kang dah bertahun..hampeh..kene gigit rimau pun buat dekkk je..

Terima kasih sudi baca !!!

4 comments:

  1. Cute pulak tengok kelambu tu....hehe

    ReplyDelete
  2. ada gak yg jual kt fb.. tgk cam best.. tp akak xleh pakai kelambu, lemas..

    ReplyDelete